I never had this kind of friendship dekat PSI in 10 years aku kerja sini.
In 2014, she joined PSI as my subordinate.
Aku ajar dia dari benda baik ke benda mengular-mengular ni. Haha. Tak baik weh.
Dia ni macam aku. Cara kerja, cara fikir, mood swing kalau jumpa org lembap, suka membazir bab makan and perangai nak cepat tu semua sama macam aku. Haha pasal tu boleh clique.
So it when for almost 4.5 years until she resigned on 4 Feb 2020. Even though I don't feel happy on her resignation, but I have to accept the fact that people come and go. Dia kena ikut husband dia duduk dekat JB.
The thing that I never forget for the rest of my life, she helps me a lot masa Cupee hilang during my 1st confinement masa beranak Naufal. Ya Allah, I can't forget her help!
Dia jaga kucing-kucing aku masa aku confinement dekat Melaka.
Dia ni macam aku. Cara kerja, cara fikir, mood swing kalau jumpa org lembap, suka membazir bab makan and perangai nak cepat tu semua sama macam aku. Haha pasal tu boleh clique.
So it when for almost 4.5 years until she resigned on 4 Feb 2020. Even though I don't feel happy on her resignation, but I have to accept the fact that people come and go. Dia kena ikut husband dia duduk dekat JB.
The thing that I never forget for the rest of my life, she helps me a lot masa Cupee hilang during my 1st confinement masa beranak Naufal. Ya Allah, I can't forget her help!
Dia jaga kucing-kucing aku masa aku confinement dekat Melaka.
Dia kemas tahi kucing, mop lantai rumah and everything related to my cats!
Dia cari Cupee masa Cupee hilang. Ulang alik Seri Puri bila aku kata ada orang nampak Cupee. OMG, siapa nak tolong weh benda-benda macam ni. But she did!
Thanks a lot Aida. I owe you big time! Semoga Allah grant a happiness in your whole life! Cepat-cepat dapat kerja dekat JB.
Dia cari Cupee masa Cupee hilang. Ulang alik Seri Puri bila aku kata ada orang nampak Cupee. OMG, siapa nak tolong weh benda-benda macam ni. But she did!
Thanks a lot Aida. I owe you big time! Semoga Allah grant a happiness in your whole life! Cepat-cepat dapat kerja dekat JB.
T-T
Your annoying ex-boss. Haha
No comments:
Post a Comment