Past 2 weeks ago dah start cari handphone baru since the old one dah start buat aku hilang sabar. Yela handphone dah 3 tahun.
So I decided to try iphone since previously I used Samsung.
Actually plan nak ambil celcom pakej tapi 64GB dah abes stock and need to wait for not sure how long.
Cari punya cari the whole KL, tak jumpa jugak.
So, last weekend we went back to Kulim and amik peluang to find in Penang.
Pun takde!!
Last last taknak fikir banyak and malas nak cari dah, terus decide amik dengan Apple reseller which is Switch. The price a bit higher than Celcom tapi honestly malas nak cari lagi kat Celcom since I am sure enough they will takes time to restock 64GB.
The best part is, Najib buat suprise. Suddenly dia kata dia nak belanja. I need to pay 1/3 of the phone price je. Best kan?
I've told you.
He is the best husbeng ever.
Terima kasih Allah.
Before decide beli aku dah bagi syarat if dia nak aku tukar handphone, dia pun mesti tukar juga since his phone pun dah almost 3 years. He used to be an iphone user before. Iphone user tegar!
So here we go.

No comments:
Post a Comment