Sayang!!!!!!
Happy 29th birthday.
A year older.
A year wiser.
Sorry I tak ada kat KL now untuk suprise kan you.
But I will make sure after I balik KL, we will celebrate okay.
Walaupun I jauh, tapi I did ask Muffin, Muffet & Leia menari untuk u. Haha.
Cuba tengok gambar bawah ni.
They are so cute!
This year tak ada BIG card for you macam last year.
Sorry if I have been so busy lately.
Tak sempat nak prepare for your birthday celebration.
For sayang,
Hope your wishes will come true.
May all the happiness be with you.
Semoga sayang menjadi seorang imam for our family.
Semoga sayang membesar dengan sihat dan kuat. Hehe.
Semoga sayang berjaya graduate with flying colour.
Semoga sayang dapat kerja best best lepas tu dapat gaji besar lepas tu kumpul duit bawak I travel the world (Europe please!) Amin. Amin. Amin.
Be a good son sayang!
Be a good muslim.
Be a good husband.
I feel so blessed to have you sayang.
I love you so much.
Head to toe with no doubt.
I am so in love with you.
Tak sabar nak balik KL.
Tak sabar nak celebrate.
Tak sabar nak jumpa Nemok!
Actually ni schedule entry I did on last sunday.
I takut kalau kalau Busbar Stability ni siap lambat and I stuck in the substation.
Dah la line internet and hp tak okay kat sini.
I hope entry ni can replace me.
Lepas habis je kerja, dengan laju I balik KL.
Tak sabar!
I LOVE YOU HONEY BUNCH!


No comments:
Post a Comment